tiistai 27. elokuuta 2013

opiskelua

DSC_1922DSC_1914DSC_1907 Mun elämä on tällä hetkellä tätä. Luen ussa ja luen ussaa ja luen ussaa ja luen ussaa. Mulla on aikatauluja 1023130910310 kpl ja niitä kirjaan mun kalenteriin jonka koristelin (mitä pidätte). Ärsyttää, en haluu täyttää mun blogia pelkällä ylppärihöpinällä mutta valitettavasti mun elämässä ei oo yhtään mitään muuta kun ylppärit. En ees nää mun kavereita, joita mulla on hirmu ikävä. Aina kun en lue mulla tulee huono omatunto ja fiilis et en oo lukenu tarpeeks, ja aina kun tartun kirjaan mun tekee mieli lyödä päätä seinään ja lopettaa lukeminen siihen paikkaan. Maanantaina sain ihan mukavasti luettua, menin kirjastoon ja olin siellä 2 tuntia (se on mulle paljon).

En haluu stressaa, mut anyways stressaan ihan älyttömästi. Mun pitäis myös lukea enkkua, ja ne kokeet tulee itseasiassa viel nopeemmin ku ussan. Aattelin et voisin kirjottaa jotain kivaa mut oikeesti ainoo mikä mun päässä tällä hetkellä pyörii on opiskelu, nytkin mun pitäis lukea huomiseen enkun sanakokeeseen...MUA VÄSYTTÄÄ! ok tuli pieni avautuminen ja kohta meen nukkumaan. Öitä! <3

2 kommenttia: