maanantai 12. elokuuta 2013

Flow Festival 2013

DSCN1358DSCN1376DSCN1363DSCN1371DSCN1373DSCN1323DSCN1381 Flow festareilla olin tänä viikonloppuna ja nyt ne on ohi. Mun ekat kunnon festarit, tuli koettua kaikenlaista uutta ja ihmeellistä. Saiman kanssa hankittiin kolmen päivän liput flowhun ja siellä pyörittiin ja kuunneltiin vähän kaikenlaista musiikkia!

 En hirveesti tienny noita esiintyjiä ketä tuolla oli mutta eihän se mitään haitannu, löysin sieltä uusia lemppareita mm. Bat For Lashes, sen keikalla oli ihan älyttömän hyvä fiilis ja siitä laulajasta oikeen hehku se kuinka se nautti olla siellä lavalla. Myös ruotsalainen Jens Lekman oli mulle ihan uus nimi, sillä oli ihanan lepposta musaa johon voisin tutustua vielä vähän enemmän. Ehdoton mun lemppari esiintyjä näillä festareilla oli Of Monsters And Men jonka eturiviin päästiin (ja sen takia tässä postauksessa on 3 kuvaa siitä). Ihana bändi, ihanat äänet laulajilla, täydellisyyttä!! Toivon, että ne tulee pian uudestaan suomeen esiintymään. Kuunneltiin näiden lisäks monia muita, välillä myös sellasia jotka ei oikeen kuulu mun musiikkimakuun. 

Nää kuvat on nyt vähän tällasia mitä on koska nää on otettu pokkarikameralla. Välillä niillä keikoilla sain parempia kuvia mun puhelimella kun tällä kameralla joka aina jotenki tärähti. Vikassa kuvassa myös ihanan punaset silmät mutta eihän anneta sen häiritä eihän! Mahtavaa oli, muistoja muistoja!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti