maanantai 5. elokuuta 2013

050713

DSC_1150DSC_1598 Eka kuva on vanha, tältä kesältä, eräänä päivänä satoi paljon. 

Toinen kuvaa sitä mitä oon tässä viime aikoina tehny, paljon. Kuten jotkut varmaan arvaa/tietää mulla alkaa syksyllä ylppärit. Ussan ja enkun kirjotukset JÄIKS!!! Pelottaa, ahdistaa, jännittää ihan sikana. En ees osaa lukea, en tiiä miten pitäs lukea ja äh apua. En haluis, että mun kesäloma menee tähän. Joudun peruu tapaamisia koska mun pitää lukea, pakotan itteni lukemaan. Eäh onkohan tästä mun lukemisesta ees mitään apua!!?? Enkä ees jaksa kerralla lukee paljoo. En oo hyvä opiskelemaan.

Oon myös nyt koukuttunu vähäsen tumblriin. Hups! Vietän siellä liikaa aikaa, mut se on niin kätsy ku saan käytettyy sitä mun phounilla. Jos jollain siellä on tumblr nii mulle linkkiä vaan rupeen seuraajaks ;)
Munki tumblrii saa seuraa!! Osote on oonaxlife.tumblr.com

4 kommenttia:

  1. Joo hyi ylppärit!!:( yritän olla ajattelematta niitä...

    VastaaPoista
  2. argh toi uskonto. ihan liikaa asiaa!!! katoin vanhoi ylppäreitä ja ne kysymykset on niiiin pikkutarkkoja! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niii on!!!!!!!! eikää, munki on pitäny tehä tollee mut oon ain unohtanu ku oon tullu koneelle.......

      Poista