lauantai 2. helmikuuta 2013

I try to stay awake and remember my name

Kuva otettu 02.02.2013 klo 23.29 #4Kuva otettu 02.02.2013 klo 23.29 #2
Tänään oon eläny menneessä. Käytiin äitin kanssa aamulla mun lapsuudessa, nimittäin käytiin elokuvissa katsomassa rölli-elokuva. Eihän se tietenkään vetäny vertoja lapsuuden rölli-sarjalle, vaikka sama Allu Tuppurainen siinä oli röllinä. Ihan hyvä se leffa oli, mutta jotain siitä puuttu.

Kattelin äskön vanhoja valokuvia. Ensin äitin kuvia 80-luvulta. Ne kuvat oli jotain niin ihanaa! Ah ne kaikki tunnelmat mitä niistä välitty ja ne vähän haalistuneet värit. Ei pidä myöskään unohtaa ihania hius- ja vaatetyylejä ;) Sitten mun omia lapsuuden kuvia 90-luvulta. Mulla oli ihan sikana kivoja vaatteita pienenä! Ja täytyy sanoa, että mulla oli hyvä lapsuus. Lopulta koulukuvia viimesen 10 vuoden varrelta. 

Niitä kuvia katellessa aloin miettimään kuinka ihmiset muuttuu. Eikä vaan pelkästään ulkonäöltä. Myös kaverit ja tilanteet muuttuu. Välillä tuntuu, ettei mikään muutu mutta sit kun kattoo ajassa taaksepäin niin huomaa, että kaikki asiat on muuttunu. Mikään ei pysy ennallaan. Vuos sitten olin ekaa vuotta lukiossa, aika hukassa. Suurimmaks osaks tuntu vähän ulkopuoliselta, en ollu löytäny uusia kavereita hirveesti ja musta tuntu, että kaikki muut oli. Välillä kaipaa menneeseen mutta yleensä on ihan hyvä olla vaan tässä hetkessä.

2 kommenttia:

  1. Btw mitä kielii osaat ja missä mais oot käynyt? Kiva blogi:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. osaan ruotsii (tai luulen osaavani) ja enkkuu ja sit hieman hieman espanjaa! Ja oon käyny Tsekissä, Briteissä, Espanjassa, Ruotsissa, Virossa, Tanskassa ja tavallaan Norjassa :D kiitos :))

      Poista