lauantai 2. helmikuuta 2013

Ajattelen, siis olen

DSC_0571DSC_0013 Filosofiaa, ufointa ikinä. Mulla oli tänä aamuna koe, pohdin olemista ja ei-olemista. Kirjotin koepaperiin aikapaljon sontaa. Saa nähä pääsenkö läpi niillä mun muka teorioilla jotka ei edes liittyny asiaan. Huoh seuraava ja viimenen koe tiistaina, enkku. En oo vielä alottanu lukemista, huomenna varmaan alotan. En jaksa koulua, haluun sieltä pois. Mut toisaalta rakastan meijän koulua ja niitä ihmisiä siellä ja oon onnellinen, ettei mulla oo vielä kirjotukset. Yh odotan kauhulla ens syksyn ja kevään stressiä!!

Ihanan chilli perjantai-ilta, kattelen Ally Mcbealia, syön ruisleipää, kävin saunassa ja kohta voisin vähän kirjotella päiväkirjaan! Huomiseks on muutamia suunnitelmia, niistä ehkä lisää huomenna! Hassuu ku pystyn jotenki samastumaan tohon Allyyn, vaikka se onki joku 30(?) Ruisleipä varsinki jälkiuunileipä on parasta ikinä!

Tahtoisin liukuvärjätyt pitkät hiukset, oranssit. Kävin tänään ostamassa paketillisen jäätelöä ja tein niinku kaikissa jenkkisarjoissa ne tekee. Söin jätskiä ja kieriskelin itsesäälissä. Kattelin kauniita ihmisiä weheartitistä, lookbookista ja facebookista. Se on lannistavaa, miten jotkut voi näyttää niin täydellisiltä?

paljon ajatuksia, oon siis :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti