perjantai 30. maaliskuuta 2012

wooo-ooo sometimes...

DSC_0462DSC_0479DSC_0448DSC_0480DSC_0473
Kuvissa mun meikitönkoeviikko -look, cosmo joka "ihanasti" ilmesty sillon ku en sitä ehdi lukea, tsemppaus karkit ja omenakaneli-mysliä omnom (miten musta tuntuu että mun blogi täyttyy näistä ruoka kuvista??)

Koeviikkoa viettelen, rankkaa ja stressaavaa kuten aina. Mulla oli tänään ekana kokeena bilsan koe, en yhtään osaa sanoa miten meni, seuraavaks ois luvassa kemia! Nyt just tänä viikonloppuna mulla olis tarkotuksena päntätä kemmaa, matikkaa ja psykaa. Kemma ja matikka ei nyt oikeen houkuta, mieluiten tartun psykan kirjaan!

Täl hetkel mul on toosi jännä fiilis, itseasiassa tää fiilis on mulla ollu jo keskiviikosta lähtien. Sellane flow olo. Sitä on toosi vaikee selittää. Oon ilonen :) Tällä hetekellä mun tekee mieli tehdä kaikkee outoo ja kivaa. Haluun lähtee lenkille, kuunnella kaikkee "lenkkeilymusaa" ja just tällä hetkellä katon high school musical ykköstä ja aattelin kattoo ne kaikki nyt, saa nähä jaksanko vai meenkö vaan suosiolla aikasin nukkumaan.

On niin inspiroitunu fiilis, tunteet myllää ja jyllää ne pitää omia bileitä mun sisällä. Tästeikyl erkkikään saa selkoo! Lupaan yhden asian: sitte ku koeviikko on ohi, ni tulee vähän laadukkaampaa materiaalia, oikeita parempia kuvia.


Christina Aguilera - Something's got a hold on me Katy Perry - Tommie Sunshine's Megasix Smash-up

5 kommenttia:

  1. Mullekkin tulee joskus tollasia hetkiä et on vaan tosi ilonen fiilis :)

    VastaaPoista
  2. Oot kyl nätti ja sul on ihanan väriset silmät! :)
    Mul on just nyt tollanen fiilis, tiiä sit johtuuko siitä et tulin just kattomasta Nälkäpeliä kavereitten kanssa vai mistä sitten. Mutta on kyllä mahtavaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! noi mun silmät ei ihan oo ton väriset mitä toi kuva antaa ymmärtää :D jepppp haha voi vitsit mäki haluisin nähä sen nälkäpelin!

      Poista