lauantai 10. maaliskuuta 2012

Nikkor Lens

DSC_0228DSC_0234DSC_0238DSC_0232
Kuvissa on myöhänen joululahja jonka sain eilen! Sain siis ton putken mun kameraan hihii. Oon toosi innoissani ja ootan sitä et pääsen kuvailemaan tolla!

Mulla on nyt ollu toi mun järkkäri vuodesta 2009 asti, ja enkä oikeen vieläkään osaa kunnolla käyttää sitä, vähän hävettää myöntää toi. Mutta nyt oon päättäny ottaa itteeni niskasta kiinni ja oikeesti oikeesti opetella kuvaamaan. Haluun osata ottaa hienoja maisemakuvia, ja ihmistenkin kuvaaminen houkuttaa toosi paljon (haluisko joku ryhtyy mulle malliks?)

Mua on alkanu myös houkuttamaan tän blogin vieminen johonkin suuntaan, ja jos nyt kerran aijon opetella kuvaamaan ni tästä vois just tulla enemmän sellanen valokuvausblogi. Mutta toisaalta haluisin myös välillä laitella vähän asukuvia. Ja tekstipostauksiaki haluisin kokeilla. Mullon ihan hirveesti kaikenlaisia ideoita. En jaksa odottaa, että pääsen toteuttaa niitä!

3 kommenttia: