keskiviikko 21. lokakuuta 2015

Halloween

Ennen mä rakastin naamiaisia ja erityisesti halloweenia. Se oli mun suosikkijuhla, koska sai pukeutua. Mulla oli aina hienot ideat, ja hienot toteutukset tottakai! Oon pukeutunu mm. w.i.t.c.h. sarjakuvan Will hahmoksi ja perinteisesti vampyyriksi (muutamankin kerran).
Nyt on hirveän vaikea keksiä mikskä haluaisin pukeutua tai mikskä edes voisin pukeutua. Haluaisin oikeesti laittaa itteni kunnolla, mutta haluaisin olla tavallaan kuitenkin ihan kivan näkönen. En kuiteskaan haluais olla hirveen tylsä tai mielikuvitukseton. Sen asun pitäis olla myös joku semi helppo mutta kuitenkin vähän erilainen ja kiinnostava. Nykyään oon hirveen vaativa, mulle ei vaan kelpaa oikeen mikään.
Tässä muutamia mun menneiden vuosien asuja, näistä kuvista itseasiassa vain yks on halloweeniltä: 
(hertta kuningatar; liisa ihmemaassa, pissis; lukion teemapäivänä, Amy Winehouse; halloween.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti