sunnuntai 22. joulukuuta 2013

Juttuja

Alotin blogin pitämisen muistaakseni sillon ihanina galleria aikoina. Syy sille miks alotin blogi oli se, että otin paljon kuvia ja halusin laittaa ne jonnekkin esille enkä viittiny kaikkia tunkea galleriaan ja myöhemmin facebookkiin. 
Musta ei selvästi oo bloggariks, ainakaan säännölliseks semmoseks. En ymmärrä miten jollain on elämä ja se silti siinä sivussa ehtii ottamaan yyberhienoja kuvia ja sen lisäks vielä postaamaan ne. Mulla ei oo aikaa mihinkään, tai sit oon vaan liian laiska ja saamaton. 
En aijo poistaa mun blogia, aijon postata tänne aina kun mulla on kuvia tai jotain sanottavaa. Tykkään bloggaamisesta ja blogien lukemisesta mut en oo tälle tarpeeks omistautunu!

Asiasta kukkaruukkuun, tultiin tänään mummille alottelemaan joulunviettoa. Joulufiilis ei oo oikeen saavuttanu vielä kunnolla mua, syy on luultavasti toi sää tuolla ulkona. Ihana vesisade. Ahkerasti kuuntelen joululauluja ja pakkailen lahjoja muuten oon joulumielellä, eli ehkä tää tästä! :)) hyvää joulua kaikille!!

Tän postauksen kuvituksena toimii mun instagram kuvat (ja mun instaa saa myös seurata jos kiinnostaa nimimerkki siel on oonaofficial).




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti