keskiviikko 19. syyskuuta 2012

Kauniit naiset

IMG_0859
Emma Watson
Ruskeet silmät on jotain mitä aina oon ihaillu, tummat ja suklaan väriset. En tiiä mikä niissä kiehtoo ne vaan on älyttömän kauniit. Tummat, melkopaksut kulmakarvat, erityisesti Emmalla on TÄYDELLISET kulmakarvat, kun taas mun omat kulmakarvat on melko harvat ja olemattomat. ...Pisamat, täydelliset huulet, sopusuhtaiset kasvot...

IMG_0870
Hayley Williams
Mun ikuinen hiusidoli, Hayleylle sopii kaikki hiukset varsinkin punaset, niitä rakastan eniten. Hayley on muutenkin kaunis, täydellinen!

IMG_0856
Lauren Conrad
Lauren on älyttömän kaunis, sille sopii ihanasti toi kissaeyelinermikäonkaan -meikki, voikun osaisin tehdä samanlaisen meikin ja voikun se sopis mulle yhtähyvin kun laurenille. Laurenilla on myös ihana hymy. Ja hiukset, RAKASTAN ne on pitkät, paksut ja niihin sopii monenlaiset kampaukset.

IMG_0857
Kaya Scodelario
Meikillä tai ilman, Kaya on UPEA. Täydelliset söpöt huulet, sopusuhtaiset kasvot, luonnon kaunis. 

IMG_0869IMG_0865
Katy Perry & Zooey Deschanel
Nää kaks naista kuuluu ehdottomasti samaan kohtaan sillä SUURET SILMÄT on mun rakkaus.
Ja jos jollekkin niin Zooeylle sopii suoraotsis älyttömän hyvin.

Yhteenveto, Mun unelmien kasvonpiirteet:
Ruskeet isot silmät, vahvat kulmakarvat. Söpöt tasaiset keskipaksut huulet. Luonnollisen kaunis, tasainen ja ilman epäpuhtausia oleva iho. Pisamia.

Tällaset mun kasvot ois jos voisin itse valita, mutta ehkä mä alan pitää mun omasta pärstästä jossain vaiheessa. Kyllä mulla välillä on sellaisia päiviä millon pidän mun naamasta, ehkä joskus tuun pysyvästi pitämään. Saa nähdä. :)
kuvat we♥it

2 kommenttia:

  1. tää oli kiva postaus=) noi kaikki on niin kauniita että aina itsekin toivoisi olevansa! Ja laihoja...olisinpa mäkin!millanen sun unelma kroppa olisi vai oletko nyt tyytyväinen? I love your blog=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiiitos!! :) Oon melko tyytyväinen omaan kroppaani, mut kyllä mäkin aina haaveilen että olis isommat tissit ja kiinteempi takapuoli ja vaikka mitä! :D :))

      Poista