perjantai 17. elokuuta 2012

Kesä '12

DSC_0726DSC_0646DSC_0681DSC_0760 Tässä muutamat random kuvat viimeseltä lomaviikolta jotka halusin julkasta täällä. Eka on auringon nousu ja vika auringon lasku!
Tältä kesältä jäi hirmusesti hyviä muistoja, aikasempina vuosina oon viettäny paljon aikaa mökillä mutta tänä vuonna olin siellä yllättävän vähän. Olin stadissa ja näin paljon ystäviä ja tehtiin kaikkea hirmukivaa. 
2012 kesänä mä...
...luin pari kirjaa, kattelin auringon laskuja ja nousuja, puhaltelin saippuakuplia, uin lammessa ja järvessä, olin isostelemassa, juhlin synttäreitä, pidin saunaillan ystävien kanssa, hengasin kallioilla, kävin mökillä, paistoin makkaraa, vietin aikaa (yöllä) ulkona paljon, kävin 2 kertaa mäkin autokaistalla kävellen kello 4 aamuyöllä, uin vaatteet päällä 2 kertaa, katoin sinkkuelämää, näin paaaljon ystäviä, heräsin myöhään, kävin lenkillä yksin ja ystävän kanssa, haaveilin, kuvailin, riehuin yms kaikkea ihanaa! kiitos kaikille viimekesästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti