torstai 2. heinäkuuta 2015

Uudestaan

Aattelin herättää mun blogin talviunilta ku jotenki tuli semmonen fiilis et ois kiva päästä purkaa vähän ajatuksia ja kuvia jonnekkin ja aattelin kokeilla myös puhelimella päivittämistä ku se ois kans iha helppo tapa! Tottakai kuvien laittaminen sillon on vähä erijuttu. 

Kevät oli ylläripylläri taas hyvin kiireinen en oikee saanu itelleni aikaa ja pääsykokeetki oli vähä nii ja näin en pystyny käymään kaikissa tai sit mul ei ollu aikaa harjotella ni sen takii jäi pariin paikkaan menemättä. Yhteen pääsykokeeseen pääsin ja tänään tuli tieto etten päässy tai siis oon varasijalla sinne. Noh life goes on! Ja nyt mul on koko vuosi aikaa treenaa ja valmistautuu ensvuoden pääsykokeisiin ja välivuosi on iha mukavaa vaihtelua kouluarkeen!

Nyt mun pitäs keksii et mitä mä oikeen aion tän vuoden tehä, pitäs varmaan hakea töitä mut mitä töitä mistä. Muutenki haluisin keksii mun elämälle tekemistä, en haluu koko kesääkää vaa istua sisällä tekemättä mitään. Nään hirveesti ku kaikki muut tekee juttuja mut ite vaan on. Aloin kirjottaa listaa jutuista mitä haluun tehä ja saavuttaa, se ei oo vielä valmis ja siitä tulee piiiiitkä lista 😅

Tervetuloo seuraamaan mun blogia jos kiinnostaa tästä tää taas lähtee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti