perjantai 18. heinäkuuta 2014

19.48

leffapäivä2leffapäivä3leffapäivä1 Tällä viikolla oon viettäny pari leffapäivää. Kävin Tuulilla kattomassa Norwegian Woodin ja eilen käytiin Heidin kanssa kattomassa The fault in our stars eli tähtiin kirjoitettu virhe. Molemmat leffat oli ihan hyviä. Mut siin on joku juttu, mikä on tosi ärsyttävää kun kattoo kirjasta tehtyä elokuvaa. Enkä nyt tarkota muutettuja kohtauksia tai juttuja mitkä on erilailla. Osittain myös ne asiat mitkä on täysin samalla lailla kirjassa ja elokuvassa on ärsyttäviä. Tossa tfios-leffassa mua ärsytti ihan sikana kaikki ne quotit mitä on kaikkialla mm. se tupakka juttu. Tajusin myös sitä kattoessa että olisin itkeny paljon enemmän jos en ois lukenu sitä kirjana. Leffa oli hyvä, tykkäsin niistä näyttelijöistä, hyvin tehty ja muuta mut joku juttu siin oli et ei kolahtanu niin hyvin ku ois voinu. Osittain osasin odottaa et en tuu olee täysin rakastunu tähän leffaan.

Eilen tapahtu myös sellasta et mun rakas iphone pimeni. Tää tapahtu just ennen leffaan menoa ja noh se toimi edelleen muuten hyvin mutta näyttö oli niin pimee ettei siitä nähny mitään. Vietiin se illalla puhelinkauppaan ja sieltä se tänään lähti huoltoon. Ikävä on kova. Nyt mulla on käytössä mun edellinen puhelin nokian qwerty näppäimistöllä varustettu malli. Se on ihan hauskaa, mulla on siinä paljon kaikkee kivaa vanhaa musiikkia, mitä ennen kuuntelin mm. Tokio Hotelia. On tuntunu tänään aika hiljaselta ja vähän yksinäiseltä kun ei oo saanu yhtään viestiä kun normaalisti joku kokoajan laittaa johonkin whatsapp ryhmätsättiin jotain tai snapchatissä tulee kuvia. Ainoo joka muhun on tänään ollu yhteyksissä on äiti. En tiiä kauan tulee kestämään et saan mun rakkaan takasin tai uuden tilalle. Mielelläni haluisin uuden, koska toi on jo muutenkin aika rämä ja rupsahtanu heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti