perjantai 15. maaliskuuta 2013

Things you never say to me

IMG_2774IMG_2721IMG_2674IMG_2636IMG_2603IMG_2607
Haluisin, että musta pidettäis mut en kuitenkaan haluu yrittää miellyttää kaikkii. En haluu olla mitäänsanomaton tylsimys josta kaikki pitää, josta kenelläkään ei oo mitään erityisen hyvää tai pahaa sanottavaa. Haluun seisoa omien mielipiteideni takana. Välillä tulee tunne ettei kukaan pidä musta. Kaikki on negatiivisia ja kriittisiä ja maailmassa on ihan liikaa vihaa ja haukkumista, pelottavaa. Kun puhuu ja/tai ajattelee jostain ihmisestä negatiivisesti, alkaa miettimään sitä, että varmasti joku muu ajattelee musta myös tollatavalla. Tulee inhottava olo. Mietin välillä, että ketkäköhän vihaa mua ja miks.

Tänään oon menossa paikkaan jossa ei oo mun läheisiä ystäviä, siellä on kyllä ihmisiä joita tunnen ja jotka on mun kavereita. Siellä kaikilla on omat porukat, en haluu tunkeutua mihinkään porukkaan väkisin. Ahdistaa. 

Oon kattonu iholla-sarjaa ja jäin siihen koukkuun. Tuli sitä katsoessa ajateltua, että olis mahtavaa kuvaa itteään sillä tavalla kuten noi naiset on tehny. Mutta en ikinäikinä vois osallistua tollaseen ohjelmaan, sillä se olis niin julkista ja pakosti törmäis itteään koskevaan kritiikkiin. Ihmiset vois haukkua "julkisesti" sua. En kestäis sitä, en varmasti. Kyllä mua täällä blogissakin ja blogin kauttakin voi haukkua mutta silti...


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti