torstai 27. joulukuuta 2012

Luokseni varjosi jäi, nään sut mielessäin

DSC_0519DSC_0545DSC_0549DSC_0574DSC_0570DSC_0567DSC_0530DSC_0576 Nää kuvat on otettu about just tasan viikko sitten. Käytiin Tarun kanssa vähän ihastelemassa aleksin jouluvaloja ennenku suunnattiin kattomaan sibiksen joulupotpuria (joka muuten oli aivan mahtava taas kerran, kateus ja alemmuuskompleksi....plööö kaikki siel oli niin lahjakkaita ai että! Paras joulushow mitä on!)

Mul on taas ollu vähän taukoo tästä bloggailusta. Oon niin laiska ja saamaton ja mukakiireinen. Okei on mulla oikeesti ollu kiire, en ehi tehä mitään koulun ja harrastusten lisäksi. Nyt ku joululoma alko niin oon vähän saanu hengähdettyä mutta huono omatunto ja pieni stressi painaa mieltä nimittäin mulla ois vaikka mitä tehätävää lomakski. Pitäis vääntää enkun portfoliota, soittaa kanteletta, kirjottaa äikän runoanalyysiä ja mitä kaikkea. Se on mukavaa ku kaikki opettajat antaa lomaks "kivoja" tehäviä, koska lomalla meillä on aikaa tehdä niitä. Joo no onhan se kiva kuluttaa loma koulutehtävien tekemiseen. NOT. Mutta yritän ottaa rauhallisesti.

Voisin tässä ehkä tehdä pienenpienen postauksen joulusta, ehkä. Riippuu siitä onko mulla kelpo kuvia siitä. Ja joululahjoistakin voisin väsätä postauksen. Mutta mä en vielä lupaa mitään.
Nyt otan rennosti, kattelen vähän telkkaria ja sitte painun nukkumaan. laters :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti