maanantai 9. huhtikuuta 2012

Sellaista se pitkä kevät on, täällä, tässä meidän maassamme

jiapppapapDSC_0559DSC_0574 DSC_0578DSC_0565
Kohta se on ohi, nimittäin loma. Huomenna ois tiedossa äikän koe ja mua ah-dis-taa! Pitää kirjottaa novellianalyysi ja ollaan saatu etukäteen valita novelli mistä tehdään ja saadaan myös valmistella niitä. Tänään oon vähän yrittäny valmistella tota ja toivottavasti saan huomenna tarpeeks tekstiä siihen paperiin, muuten oon pulassa. En haluu alkaa itkee siellä kokeessa.

Toi sää on iha älyttömän vaihteleva, välillä sataa lunta, räntää tai vettä ja välillä paistaa aurinko! Erityisesti tykkään tosta auringonpaisteesta ja vesisateesta. Lumet sais sulaa kokonaan pois! (tuskin oon ainoa joka on tätä mieltä.)

Kävin tänään pitkästä aikaa tumblr :issa, en oo viel jääny onneks koukkuun heh vaikka kyl mä tänäänki vietin siellä about tunnin hupsis. Ne kuvat vaan on niiiiin awesome. Oon kyl iha koukussa weheartittiin ja sielhän on samoi kuvii ku tumblrissa!

Backstreet Boys - I Want It That Way

4 kommenttia:

  1. hahahehehehhe i want it that way laulettii sitä akselil XD jeaaaaaaa! -taru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeppp :DDD sinä ja akseli lauloitte, ku tulin kotii oli pakko kuunnella se uuestaa ja koht osaan sanat (Y)

      Poista
  2. kiva blogi:)

    laurabelieves.blogspot.com

    VastaaPoista